Aad Snijders FA Mijn naam is Aad Snijders. Ik ben met Fidelis in 2001 gestart na jarenlange ervaring in accountancy, belastingzaken en automatisering van boekhouding en facturatie veelal opgedaan bij grote, vaak internationaal werkende, bedrijven. Die schat aan brede ervaring pas ik al bijna 25 jaar toe in kleinere omgevingen. Direct contact met de klant, korte lijnen en snel kunnen schakelen waren mijn beweegredenen om hier toentertijd bewust voor te kiezen.
Fidelis brengt u administratieve en fiscale rust Fidelis is een laagdrempelig, no-nonsense administratiekantoor voor ZZP-ers, MKB-ondernemers en Particulieren. Fidelis is latijn en betekent trouw en loyaal.
Een persoonlijke benadering en het leveren van kwaliteit zijn de 2 belangrijkste pijlers waarop onze dienstverlening rust. Het waarborgen van uw privacy is daarbij vanzelfsprekend.
De focus op kwaliteit vindt u terug in het gekwalificeerd lidmaatschap van de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). Het NOAB-kwaliteitskeurmerk geldt al jaren als de norm in de branche. Een kantoor als het onze met een NOAB-logo garandeert daarom kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.
In 2021 vierden wij ons 20-jarig bestaan. In die 20 jaar hebben we van onze inmiddels 500 vaste klanten het vertrouwen gekregen om hun administratie en belastingzaken te mogen verzorgen en te behartigen. Daarvan heeft 1/3 deel een bedrijf.
Ons doel is om ook voor u op een persoonlijke, begrijpelijke en betaalbare manier werkzaamheden te verrichten, u te begeleiden en te adviseren, waardoor u ook administratieve en fiscale rust gaat ervaren, zoals die ook door onze huidige klanten ervaren wordt.
Particulieren Wat wij vaak te horen krijgen is: “ Belastingaangifte doen is tegenwoordig zo gemakkelijk, dat kun je rustig zelf doen”. Op zich waar. Maar is er aan alle mogelijke aftrekposten gedacht?
Wat ook onvoldoende gerealiseerd wordt, is dat de belastingaangifte slechts een momentopname is.
Wij gaan een stap verder door uw fiscale positie in de toekomst te monitoren. Indien gewenst passen wij tijdig uw voorlopige aanslagen en toeslagen aan, zodat u niet voor vervelende verassingen achteraf komt te staan. Uw DigiD hoeft u niet aan ons te verstrekken. Wij hebben toestemming van de Belastingdienst om zonder uw DigiD uw belastingzaken te behartigen.
Er wordt gekeken naar de fiscale gevolgen van onder andere meerdere inkomensbronnen, werkloosheid, ontslaguitkering, samenwonen, kinderen krijgen, aan- en verkoop van een woning, echtscheiding, vermogen, met pensioen gaan, het vrijvallen van lijfrentepolissen en overlijden (aangifte erfbelasting). Ook de gevolgen voor de hoogte van de toeslagen worden hierin betrokken.
Het bekend zijn met uw persoonlijke situatie stelt ons voortdurend in staat om bij te stellen en u van advies te dienen.
Daarnaast zijn er klanten, die puur uit gemak de jaarlijkse belastingaangifte door ons laten verzorgen, waarbij zij, als bijkomend voordeel van het niet zelf invullen, geen last hebben van de onzekerheid of hun aangifte wel goed is ingevuld.
Voor de werkzaamheden hanteren wij vaste prijzen, zodat u weet waar u aan toe bent. De prijslijst voor particulieren vindt u op onze website.
ZZP-ers en MKB-ondernemers In tegenstelling tot particulieren hebben ondernemers continu te maken met wisselende inkomsten, waardoor het monitoren van hun fiscale positie nog belangrijker is. Ook zij verdienen de administratieve en fiscale rust.
Uitgangspunt is dat u zo veel mogelijk de administratie zelf doet, waardoor u continu over voldoende informatie beschikt over uw bedrijfsresultaten, liquiditeitspositie etc, waardoor u tijdig kunt bijsturen. Wij hebben een controle- en adviserende rol en kunnen op elk moment met u meekijken.
Door jarenlange ervaring bij Hewlett-Packard met het begeleiden van het in gebruik nemen van boekhoud- en facturatiesoftware, wordt veel aandacht gegeven aan het optimaliseren en automatiseren van de administratieve proces. Dit bespaart uiteraard administratiekosten.
Kijk op onze website voor verdere informatie over de dienstverlening voor ZZP-ers en MKB-ondernemers.
Ook voor ondernemers hanteren wij vaste prijzen startend bij € 50,- per maand excl. btw. In de prijslijst voor ZZP-ers en MKB-ondernemers vindt u informatie welke diensten in het maandbedrag zijn begrepen.
U bent van harte welkom voor een gratis intakegesprek. Neem daarvoor gerust contact met ons op.